Sunday, August 19, 2007

Her eyes... So innocent

Idag skulle det blivit bio, men vi delade på gruppen eftersom några av oss var ashungriga.
Så vi gick till Tea Cafe som äör edn kinesiska restaurangen jag o Phoebe var på förut. Det blev Rice and Beef (with egg on top) in Claypot, Friterad bläckfisk, wokad kålsallad och japanska nudlar med fläskkotlett. Sen efter det drog vi till ett ställe som heter Vultures och drack sig lite ja ja :) Sen taxi hem, its still nice :)...

Jag borde definitivt sova nu, men jag var tvungen att avsluta en teckning jag hade i en dröm för några dagar sen. Det lustiga var att i drömmen så började jag jobba med den i photoshop precis som om jag skulle gjort det på riktigt. Så jag fick lite jobb gjort i drömmen kan man säga haha. Det var så konstigt för jag började tänka på texten jag skrev i förra inlägget, nåt som skulle passa till bilden, för jag kunde inte sova så jag låg och blundade bara och plötsligt så blev jag trött och tankarna blev till drömmar istället. Då började jag drömma om bilden här ovan samtidigt som jag försökte komma på berättelsen här under, ballt :).

Det röda ljuset i bilden kommer från min datormus, blev rätt nice stämning.

No comments: