Friday, August 25, 2006

Det bästa var att känna värmen...

Hemma igen, thailand var asbra. Konstigt att komma hem men jag längtade till det också. Dagarna i Stockholm gick förbi fort, packa upp, packa ner, träffa folk, fixa visakortet, hämta kameran, osv osv, fort gick det men ändå hann man med så mycket som verkligen spelade roll..

Nu om en timme ska jag åka till Visby för att träffa danskarna, hur fan ska det gå? jag fattar inte ett dugg danska. Dom ska bo i Visby hela tiden så jag kanske bor där också så jag slipper pendla varje dag.

Gah, inge kul att komma tillbaka till sånt kaos. Allt här, är rörigt just nu. men det fixar siiiig :)..

1 comment:

Anonymous said...

Hello Marx! Due jag ficken token cuart'e i mailboxen häromdagen och jag fattade nada. Men det gör inget, det fanns hjärta, samt att du får förklara/berätta nån annan dag. Nu ska jag åka till Ornö och softa, är i Sthlm på besök. Hoppas det går pra med praoen, len!

Sköt om dig, så hörs/ses vi vid tillfälle!

*Distance High Five*

Slim Nic