Saturday, June 09, 2007

I'M SO NYC

Ibland slår det mig hur pass snyggt det kan vara med vanliga blixt-in-face-bilder + festsammanhang. Det blir så enkelt och "rått" som min vän Micke säger. Samtidigt så estetiskt korrekt speciellt om alla färger framhävs bra. Ta en titt på den här fotografens bilder t ex, Merlin Bronques, nattlivs-fotograf:






Tar med några andra han tagit bara för dom är så snygga.



Fast han kör nog med en ringblixt eller en väldigt bra omnibouncer för att få fram ett softare och jämnare ljus.


Och något "nytt" från mig :)



37 dagar kvar :)

4 comments:

Anonymous said...

Hejsan!

Jag såg bilderna, och undrade (om du visste) vad för märke dom t-shirtarna har ''im so NYC'' &vart man kan få tag på dom, har sett dem på MisShapes sida.

Martin Rinman said...

Hej!

Tyvärr vet jag inte vad det är för märke. Såg nu också t-shirten på MisShapes Myspace, synd att personen med t-shirten står precis så att man inte ser märket :( Snyggt folk där förresten.

Anonymous said...

hej :D jag känner killen som gör tröjorna och websidan är uppe nästa vecka! har fyra och dom är najs så köp sen!

tobbe said...

Fyfan va tuff killen i kepsen ser ut!