Saturday, July 17, 2004

I was walkin' & sleepin'

Såg Blue Spring härom dagen. Den borde alla vilsna ungdomar se! Som tur är så är jag inte vilsen längre, jag vet vad jag vill göra med mitt liv och vilka som är mina vänner.

Men den för tillbaka minnen, både för mig och för andra ;). Ska visa den för Christopher snart, han har inte sett den än. Han borde!

_

Någon som vill smaka Hästglass och många andra härliga variationer? Mums!


_

Finn tre fel!
_

Ännu en konstiga japansk reklamfilm
_

Vill du ha en Campino? Godis alltså! :D
_

Saddam leker Sten, Sax, Påse! Tryck Mig!
_

Super Mario, kommunist? Hmm...
_

Lär dig bli en Hitman!
_

Världens konstigaste spel, rätt kul dock!
_

Ska nog till landet nästa vecka, förhoppningsvis följer Lopez med! *stirra på*

Ska bli nice, kan fiska, sola, softa och...plocka....SVAMP! :D.. Eller nåt.

Om exakt en månad flyttar jag! Forever and ever and ever and ever and *eko* ever
ever ever ever er er er er er er r r r r.
_

Msn:

Emilia: Din bild ser ut som en livmoder!
Martin: Va? Hur ser en livmoder ut?!

En stund senare...

Emilia:...den ser ut som din bild fast halvmånen längst upp pekar neråt!
Martin: *letar upp och tittar på tecknad bild på en livmoder* Ahaa haha :D
Martin: Vad blir "livmoder" i plural? Livmödrar :D HA HA HA :D
Emilia: vad dåligt! suck..=)
Martin: hahahahaha livmöödrar.. det var nog bland det roligaste jag sagt!
Emilia: idag? eller överhuvudtaget i ditt liv?
Martin: i mitt liv :D. Jag måste nog skriva ner den på loggen!!

No comments: