Sunday, July 04, 2004

Soulhack Worldwide News!

Soulhack Worldwide är med i nyheterna!!!
_

Vill du leka Arnold?

Thailändsk dvd reklam! :D

Någon som kan identifiera den här varelsen?
_

Tankarna - av Martin Rinman.


Kapitel 1 - Going to the sushi bar.

idag ska jag äta sushi, ska bli riktigt gott! har hållt mig i flera veckor för det här! Jag och några kompisar ska äta på Ki-mama, nog det bästa sushistället i stan tror jag! Det var därifrån vi beställde 70 bitar sushi när jag och Danne fyllde år! Mmmm...

Jag ska ta en "stor" sushi, en cola, ja man måste ha cola eller någon sorts form av läsk eller annan kolsyrad dricka (inte öl). Sake går också, men det är inte lika fresh-tasty-ending-shot som cola är!

Kapitel 2 - Kluvet sinne?

Fan nu måste jag börja koncentrera mig på mitt manus. Har bara ca en månad kvar att skriva på det om jag vill bli klar innan jag åker till Molkom. Har skrivit 23 sidor nu, har gjort klart två scener till fast jag har inte renskrivit dem. Men det går bra iaf, det blir som jag vill. Måste bara hitta ett nytt namn till huvudkaraktären. Funderar på att döpa honom till Lukas eller Richard. Choices...
_

No comments: