Monday, April 17, 2006

Tillbaka till naturen

Då var man tillbaka på härliga Gotland! :)

Jajamensan jag trivs riktigt bra här!

idag har vi gjort en massa kul! Vi, jag, Jennie, Joel och Anders fick för oss att plantera något. Alla fick idéerna separat oxå det var det som var så kul, sen kom Carro och Ak och hade oxå tänkt på det.

Iaf, så vi grävde en yta, gick o köpte jord och frön till gräslök, tomat, morot och sallad. Vi hade potatisar också som vi la ner. Fröna la vi i små krukor vi gjorde av allt vi kunde hitta. Askul!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
_

har ju inte ens visat hur jag bor här. Länkar med en panoramabild på mitt rum. Man ser tyvärr inte så mkt som jag skulle vilja visa. Min filmhylla är rätt fin, även om det bara är en filmhylla :p, man skymtar den ovanför datorskärmen. Mitt lilla bord med växt + böcker o lite grejs till höger i bild syns inte heller.. Men men, här har ni en tease iaf ;).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
_

Vi har lite kris nu med inspelningen av reklamfilmen. Skådisarna vi ska använda från Scenskolan i Visby har inte hört av sig, dom skulle visst ringa iimorn fick vi reda på idag. Vilket är försent egentligen så vi är behind scheduale. Men men vi fixar det.
_

Det här året har jag vart extremt dålig på att höra av mig till folk. Ber om ursäkt för det! Ska skärpa mig efter att fått höra det från flera håll :).
_

Idag, Måndag, fick ajg även min nya kamera; Canon Powershot A530! Den är bättre än den jag fick förut som jag lämnade tillbaka. Inge brus, snabbare på alla sätt och bra menyer osv.

Det enda jag kan klaga på såhär spontant är att jag är rädd att batteritiden är sådär. Den går på två st AA batterier och man fick med ett par, som tog slut på nån timme bara. Men det var säkert nåra dåliga gamla batterier så vi får väl se imorn då jag kommer köra den stenhårt i studion :p.















_

Idag övningskörde jag också första gången med en bil med manual :D!! Det gick rätt bra faktiskt, svårt att hitta dragläget men efter ett tag så. Hade en bra lärare och en bra medåkare, Joel o Jennie :).

No comments: