Wednesday, April 19, 2006

Varsågod och börja!

Idag har vi spelat in en rätt rolig scen i vår reklamfilm. Scenen utspelar sig på ett logement där några lumpare väcks av sin major och hoppar fort upp för att göra honör. Sedan springer dom i en korridor i takt, eller nästan iaf :).

Det har vart rätt kul att regissera, men ibland blir det lite mycket när man både ska regissera och fota. Men men så är det ibland.

Här kan ni se några bilder från veckans inspelningar.

Börjar med Båtbyggarutbildningens scen. Jag, Chrille, Sandra och Anders står och väntar in solen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Här är logementet vi filmar i, helt övergivet, for us to use :D. Bilden på personen har inget med scenen att göra :p.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Här är en scen i korridoren utanför där lumparna får springa förbi kameran när vi åker mot dom på rälsen. Blir så himla snyggt.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
_

Min kamera har en rätt kul funktion där man kan byta ut vilken färg som helst i bilden och ersätta den med en annan, då kan man tex göra såhär direkt i kameran :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
_

Imorn ska vi filma den svåraste scenen i reklamfilmen. En scen som utspelar sig på en hinderbana här i närheten, där dom ska springa ihjäl sig typ. Med en massa statister i bakgrunden och en väldans massa räls bredvid. Blir rätt spännande att se hur det går.

Uppdaterar nog imorn om det :).
_

Här är en cool länk med en massa gamla tidningsomslag. Alla är skitsnyggt tecknade, eller okej dom flesta iaf. Den coolaste är den tredje cowboy framsidan från Action Comics! Jag önskar mig en sån! ;)
_

Det känns lite som att jag borde lära mig det här!
_

LOST!















Världens knäppaste serie? Vi ligger på avsnitt 18 just nu, ska se 19 ikväll! Det blir bara knäppare o sjukare för varje avsnitt. SE!!

Till er som fortfarande inte sett nånting eller missat hela säsong 2, se från början och titta på hela! Gah!! Jag önskar jag var på den ön!.. suck.

Jag vill på tal om öde ö, spela spelet Lost in Blue, där man hamnar på en öde ö. Får leta mat, fiska, och allt sånt. Träffar en tjej som också på något skumt sätt hamnat på samma ö. Får lära sig att överleva och plocka svamp, skjuta pilbåge, göra upp eld o sånt! ASBALLT.

Tyvärr, (för att jag inte har någon Nintendo Ds) så kommer spelet till en Nintendo Ds :p. Men OM jag hade en skulle det vara helt underbart, för det känns lite extra mysigt att kunna spela det när som helst och använda den coola pennan man får med Ds:en.
_

Jaja nu orkar jag inte mer! Dags att gå och se Lost avsnitt NITTON!

No comments: