Saturday, July 15, 2006

Jag och Tennisplanen

Free Image Hosting at <a href=

Har hittat den perfekta platsen att ligga och sola på morgonen. Ligger en gammal övergiven tennisplan typ en minut härifrån studion, perfekt plats. Bänk som man kan ligga på, färre irriterande insekter som försöker krypa på en och platsen ligger oftast i lä för vinden. Skitbra!

Eftersom jag inte har lust att klättra upp i ett träd och ta en bild på mig själv vilket dessutom är fysiskt omöjligt om jag inte vill klättra upp i trädet, placera kameran, välja självutlösaren och sen klättra ner på tio sekunder, posa, klättra upp igen och sen tillbaka ner, så gjorde jag en bild i photoshop istället :p.
_

Jobbar i helgen, nästa helg har jag äntligen ledigt wohoO! Ska bli asskönt, sen på onsdagen den veckan efter har jag ledigt oxå ;).

Det var inte så jättelivat på jobbet idag, kom typ tio pers kanske? Många barn dock, som alltså inte behöver betala. Har en ny medarbetare också, dottern till snickaren i studion. Kul med lite nytt folk fast vi har iof träffats förut.
_

Annars har det i inte hänt något speciellt. Min brorsa ska iof åka med till thailand nu vilket är aaasbra, vi ska ut på massa spejsade klubbar och hitta på massa andra coola grejjjjjer :).

2 Aug åker vi! Woho!

No comments: