Thursday, January 25, 2007

Banned in Buenos Aires - The Rinman Story

Veckans gratisgrej!

Fick för några dagar sen ett paket som var eftersänt från min skola i fårösund utan avssändare. Det hade ett antal flygpoststämplar på det så man blev ju riktigt nyfiken. Jag öppnade och såg att det var en dvdskiva jag hade beställt för flera månader sen! Woho! Spana in kollaget jag tog för att se hur vacker den är:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Skivan är en slags informationsvideo från högtalarföretaget B&W (Bowers & Wilkins) om dess högtalare. Den innehåller flera musikframträdaden som är mixade i DTS-ES.

Det ska även finnas ett påskägg som innehåller Spike Jonze musikvideo till Fatboy Slims "Weapons of choioce" med Christopher Walken!

Gryyymt!
_

Såg The Prestige för några dagar sedan! Den var skitbra! Handlar om ett par riviliserande magiker (Christian Bale och Hugh Jackman) i London på 1800-talet. Vill inte råka avslöja något så gå se den bara!
_

Pratade med min världsvana vän Lopez idag. Han är just nu i Argentina och låtsas vara en backpacker :) och ska försöka lära sig dansa tango o ha sig. Fotar gör han också. Kan inte låta bli att tänka på filmen Turistas! Den handlar om ett gäng turister som åker till Brazilien och festar o sånt men sen blir dom nerdrogade, kidnappade och jag tror att deras inälvor blir bortoperarade. Spännande. Lycka till Micke!

Skulle iaf visa honom en grej på min blogg. Men när han försökte gå till den sidan så visade det sig att min blogg var bannad i Argentina!!! Konstigt, men rätt kul!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments: