Wednesday, January 31, 2007

An Audio/Visual Experience

PANORAMA-TIME!

Några bilder jag tog i Thailand 2003. Satte ihop dom igår. Bilderna är tagna på fyra olika platser, här kan ni se hur det såg ut innan och efter.

Före:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Efter:


Bland det bästa jag gjort faktiskt.

_

Inatt beställde jag Children of men! Jag orkade inte vänta tills den kommer på bio om nu SF eller Astoria är smarta nog att ta in den. Är helt säker på att det här kommer bli en klassiker redan nu och då snackar jag i samma liga som 2001 - A Space odyssey!









Beställde även The Knife - An Audio/Visual Experience. Deras live-show vann bästa musik-dvd på grammisgalan. Ska va helt underbar enligt dom som var där. Se ett smakprov
här!
















Inte vart så intresserad av live-spelningar på flera år men den här blev jag riktigt sugen på. Verkar rätt annorlunda och The Knife är ju ett av mina favoritband så det var ingen tvekan. Ska bli underbart o se den på 42":aren och med 5.1-ljud :D.

1 comment:

Anonymous said...

Yellar veka feta bilder mannen, du e strängt duktig påre där len! Viket program görurom i?

Peace, Jon