Monday, May 14, 2007

De futuro

ÄNTLIGEN! Min ansökning är iväg! Om ca två till tre veckor får jag svar på om jag kommer in på Edith Cowen University i Australien. Har sökt Bachelor of Creative Industries programmet med Photomedia som inriktning, tre års utbildning som börjar nu i Juli. Håll tummarna!
_

Veckans citat: C, angående spraydejt)

lite fattigare bara, men men, hinner jag springa runt på spray dejt... som förövrigt bara innehåller fula brudar

ah ja tänkte att skulle kunna ragga lätt fitta men alla e så jävla på att träffa sitt livs största kärlek typ.. fucking retards... å ba skriver en miljon ord om sig själv i sin press å typ seriöst tror att killar som jag ska läsa... bitches

riktigt pretto..
_

Nu har jag svikit mina principer.. och anslutit Myspace-skaran. Danne kom på att det faktiskt kunde vara bra visa min portfolio där, och gratis publicitet är ju aldrig fel, så om ni har vägarna förbi där så adda mig gärna :). Ta gärna en titt på Boux och Aurora som lägger upp sin musik där på sina sidor.

http://www.myspace.com/martinrinman
_

Var på en riktigt soft fest i helgen, det bjöds på vin, mat och filmvisning t o m hehe. Pratade med en Saga där och kom på att alla som heter Saga, verkligen ser ut som Saga:s gör? "men åh alla passar ju sina namn Martin..." JA, Men "Sagor" och såna personer med liknande namn sticker ut mer i klädstil o sånt, kanske undermedvetet av dom eller helt medvetet att dom känner att dom måste leva upp till sitt nu inte alltför ovanliga namn, eller kanske, är det rent av bara inbillning från min sida eftersom man tänker på det eftersom hon just hette Saga? Jag har för mkt fritid tror jag :)...
_

3 comments:

Larry Lindbaum said...

"Saga" är vanligtvis lite alternativa estetbrudar som försöker vara lite mystiska genom att viska eller prata lågt när de säger något, som troll. De har tovigt hår, palestinasjal och andra klyschiga vänsterattribut. Sen vill de framstå som lite galet frigjorda med. Fast det gäller ju inte om man är av en annan politisk åsikt än Sagorna, för då vänder de kalla handen till. De är lite lustiga, "Sagorna".

Lycka till med ansökan!

Anonymous said...

Förstår vad du menar med dina Saga-teorier, sen att jag kanske inte har samma syn på en Saga som du har, det vet vi ju inte :p
Men jag måste hålla med föregående inlägg om hur jag ser en Saga, fast min Saga är lite "mildare" :-)
Usch vad man är fördomsfull idag då...
Kram Kram

Unknown said...

hihi, känner inga sagor.. men sådär hade jag också beskrivit en vid det namnet.. liksom att alla "sofie:ar" är bitchiga!! Så e det bara.. heh.

Välkommen till trekkieklubben! mötet nästa gång är på lördag ;)

kram/ Nina SOFIE Johanna