Sunday, May 27, 2007

Poetry by night




Har äntligen lärt mig färglägga och skugga hyfsat bra. Det blev en runway modell jag ritade, så sätt på Duran Duran - Girls on Film och ta en titt på "Roxy"..vad annars ;)...





On request by Danne, han kan fan sparka högt :


Hit ska jag flytta, känns ju helt ok :D


Jag åker d 16e Juli förresten. Flyger med Thai vilket känns väldigt tryggt och bra. Dom är alltid så himla trevliga OCH har asgod flygmat OCH jag får bonus på mitt Eurobonus-kort :D

Ni kommer ihåg dom där videofilmerna från någon japansk tv-show d'är dom spelar pingis och kör stavhopp med hjälp av en massa svartklädda gubbar? Här kommer en ny sån, hur coolt som helst.



Det här är bara för gulligt..? En pingvin som kan gå handla fisk! Aw :p Lägg märke till Pingu-ryggsäcken.



Lite mer djurklipp. Vad händer när Bufflar möter Lejon OCH krokodiler, eller är det tvärtom? Let the game begin!



Lite för mycket avsked i tv-världen just nu. Lost, Jericho, Heroes och Dexter har alla säsongsuppehåll förutom Jericho som dom la ner pga låga tittarsiffror, precis när den började bli bra :(. Men Lost alltså.. Ingen serie är bättre än Lost, så otroligt bra, så många härliga scener som gör att man nästan börjar lipa. Ja faktiskt! Nästan! Spänning, mysterier, action och humor. Allting. Nästa säsong börjar 2008, suck..

No comments: