Wednesday, August 20, 2008

Ieiunitas

5 comments:

Larry Lindbaum said...

Snygg! Du är en hejare på att rita Martin.

Martin Rinman said...

ooh, tack som fan L-O :)

Hanna. said...

Hejhejhej!! Jag är så dålig på att kommentera, förlåt...Men jag håller med L-O. Wow, jag är så impad, du är verkligen skitduktig! You got it, man.Annars då? Allt väl? Jag njuter av de sista dagarna på ön. Det regnar... Hoppas jag får se dig nån gång då vid nyåret, så att inte Niklas har ensamrätt på dig,hehe...Kram!!

Joakim said...

fy faaan martin! :D den e ju grym!!
hur leker livet där nere?
hoppas allt är bra!!
miss u. :P

Martin Rinman said...

hanna - tack så hemskt mkt! annars är allt väl, jag gjorde en smoothie idag. säger väl allt :D..jag komemr hem d 12 januari. ja absolut har jag tid för dig med! kramkram

jocke - tack :D jorå det går :) haha du e saknad också!