Monday, April 23, 2007

Down south?

Idag fick jag äran att bli utvald som veckans amatörfotograf på Foto.Feber.se, en stor fotosida hos Feber.se Portalen!! Dom väljer bara ut en per vecka. Tror jag var den andra personen i den "serie" av amatörfotografer som blivit publicerade där än så länge. Gratis publicitet är inte helt fel :). Ta en titt:

http://foto.feber.se/feber/art/17568/feberportfolion_martin_rinman/

Veckans konstverk:



Nångång ska jag orka göra fortsättningen :P

Mitt drömkontor:


Liksom kolla in utrustningen, widescreenskärmar, en dv-kamera, systemkameror med världens fetaste objektiv, ritbräda, ipod (åh.. min ipod *sakna*) och en laptop. allt man behöver!!! :)

Glasögon-ensamblen från Emilias middag för nåra veckor sen, wheeeeere's waldo?


AUS 2007? I hope so...

No comments: