Thursday, April 05, 2007

Where you end and I begin!


Bilderna från förförra inlägget är från Postens huvudkontor i Solna. Jag och A-M var var på jakt efter ett hus med cool arkitektur, jag googlar upp det nya Postenkontoret och we are on our way! Kommer dit och får reda på att det är förbjudet att fota där inne, men efter att receptionen ringer några samtal och efter lite påskrivna papper så får vi tillslut en guidad tur i hela huset. Det är riktigt snyggt där inne, dom har som kokonger som hänger i taket, det ser ut som rymdskepp utanpå, tänk er dom små rymdskyttlarna i Star Trek typ. Dom använder kokongerna för att ha möten o sånt. Rätt ballt!

Efter det åkte vi till Kista, A-M hade aldrig vart där så jag visade runt henne lite i Gallerian :p och i Kista Science Tower. Älskar, det, namnet!


Som tack för den fina tavlan jag fick för några veckor sedan snickrade jag ihop ett par rätt snygga cdfodral, fräsigt häfte och tre skivor till Carro: En med min favoritgrupper inom instrumental musik (Efterklang, Mogwai och Sigur Ros bla), en med dom bästa filmsoundtracken (Amelie, Lost in Translation, Eternal Sunshine bla) och en skiva med blandade grupper/artister (Mew, Gym Class Heroes, Bloc Party, Regina Specktor bla). Bilderna är från en foto/modetidning, som jag sedan klippte till som cdböcker. :)

Det fräsiga häftet satte jag ihop av olika leftovers från andra bilder från samma serie bilder och använde som brevpapper typ. Jag borde bli AD!


Det finns inte många människor som kan få till en sån här rolig min. Mina damer och herrar: JD!



En "gammal" goding, det här är en av anledningarna till varför man vill hålla på med musikvideos. I löv it!

Passar även på att lägga upp lite eget. När vi rekade till en reklamfilmsinspelning i somras så filmade jag alla resor vi gjorde och det har nu blivit en artsy musikvideo till Royksopps - What else is there? där Karin Dreijer från The Knife sjunger.

2 comments:

Larry Lindbaum said...

Tjena.
En liten språkanmärkning bara: "kuk-onger". Vad menas??
HAHA! :)

Läget annars, Marty!

Martin Rinman said...

Fan, jag som trodde jag hade ändrat det! :D