Sunday, April 08, 2007

So glad to see you


För några veckor sedan blev min älskade Ipod Nano söndertrampad på en fest :(. Hela min ljudbild utomhus är förstörd nu, tack. Nu måste jag stå ut med fågelkvitter, barn som skriker, folk som pratar i mobilen, bilar och annat verkligt vardagligt ljud. Hemskt! May you Rest, In one Piece, gå mot ljuset tuffing, gå mot ljuset!


MEN, jag måste välkomna en ny medlem i prylfamiljen! Det är min nybegagnade silverfärgade PsTwo, slimmad, jättetyst, jättebillig och jättefin! Köpte även Silent Hill 3 som skrämmer skiten ur mig.

Ikväll ska vi ut igen! Jag, danne och Chris, ska bli askul!

E.T Phone Home?




There is an idea of a Maruchinu; some kind of abstraction. But there is no real me.
only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are
probably comparable... I simply am not there.

No comments: