Sunday, April 29, 2007

Perception


Äntligen klar. Nästan iaf. Min portfolio för ECU och SCT är nästan helt klar. Har sänt iväg dom sista bilderna för utskrift hos Crimson och fixat dom bilderna jag har och klippt och klistrat in dom fint i en mapp. Dom har öppet imorgon så jag hoppas jag får bilderna på onsdag, dom är jäkligt snabba så det ska nog gå bra.

På onsdag ska jag även på möte hos Kilroy och förhoppningsvis får vi iväg ansökningarna innan fredagen, allt beror på om dom på Cybergymnasiet, Molkoms Folkhöhgskola och en gammal lärare på Gotlands Folhögskola vill skynda sig en aning för att översätta gamla betyg och intyg. Vill inte skriva för mkt om hela grejen egentligen, det kanske cursar the outcome, sen vill man ju inte bli besviken om man inte kommer in heller...

Förra veckan blev min portfolio publicerad på Foto.Feber.se, såg nu också att dom samarbetar med Expressen så jag blev publicerad på Expressens hemsida också! Yay!

Var hos mina kusiner i helgen, Pär fyllde år lite tidigare i veckan. Det är alltid kul hos dom! Fast jag var lite seg av allergimedicinen. Men det var kul iaf, Pärra hade bla fått Guitar Hero 2, det va rätt kul faktiskt. Jag kunde äntligen, plinka vettigt på en gitarr :p även om det inte är så man spelar gitarr men iaf ;). God mat serverades också, en massa thailändare var där också. Sånt är alltid kul, känner mig mer hemma hos dom än min andra släkt på pappas sida. Dom har jag iof nästan ingen kontakt med, förutom med min farmor och farfar förut då.. Dom var jättebra!

Här under står Danne och poserar på fotbollsgården mellan Kista och Husby. Ett otroligt skönt gult ljus från strålkastarna ger bakgrunden en skön ton. Provkörde min "nya" Nissin blixt för första gången på "riktigt" också, den gjorde sitt jobb riktigt bra, vilket Danne också gjorde, thanks dude :).

1 comment:

Unknown said...

coola bilder -:)
jjaa Rom var fiinfiint..