Sunday, March 25, 2007

Sunday Sun

Alltför lite roliga bilder på min blogg, här kommer några stycken!



Självmordsbenägen kille: Yippie Kay Ey Maddafackaah! AaaAAaaahhH!
Sven-Nils, 57, Fotograf: Åh HELVETE!! Han hoppar!!! *klickklickklickklick*



När jag ser den där polisen kan jag inte sluta tänka på den där Daddy Yanke - Gasolina låten. Den suger ju verklig pungråtta men i rätt sammanhang kan den va klockren, på ett kul sätt. Tänk er höra den precis när han börjar med limbon :D Brittiska poliser is the shit.



Lite ball är han ju. Computerhelmetspeakercd-Boy! Återigen, kan Daddy Yankee - Gasolina låten passa in bra här, jo men tänk er se honom shakea i takt med den låten :)

Undrar dock om baslådan är så mysig att ha mot skrevet.... eh.. eherm..



Idag övningskörde jag och pappa, hur kul som helst. Känner mig rätt bekväm bakom ratten, inte stressad eller nånting. Nog också för att pappa verkar rätt avslappnad när jag kör, förutom ibland hehe då håller han i sig i dörren :p men det är bara kul. Känner mig inte så förvirrad heller som jag kanske borde vara haha, men det går bra o småprata o så när man kör o ändå ha hyfsad koll på vad som händer runtomkring. Det är kul! Kuljul!

1 comment:

Victoria said...

Wow, vad kul att du har en blogg :D Jag har en också som jag skriver en massa svammel i :)

Nu måste jag lägga mig, stiger upp 4 varje dag.. så jag ska läsa mer i din blogg imorgon! / Vickan :)